Program lojalnościowy

 


 

BO LUBIMY ROZPIESZCZAĆ NASZYCH KLIENTÓW...

KAROklub!

Wychodząc na przeciw stworzyliśmy tą platformę zakupową, przestrzeń poświęconą tylko i wyłącznie profesjonalistom aby zakupy w naszych sklepach przebiegały jeszcze sprawniej!

Chcąc podziękować Klientom, którzy zdecydowali się współpracować z naszą firmą, stworzyliśmy KAROklub - program lojalnościowy dzięki któremu zakupy w naszym sklepie są jeszcze bardziej atrakcyjne.

Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym sklepie gromadzi punkty za swoje zakupy, które następnie może wymienić na atrakcyjne i cenne NAGRODY

Od Ciebie zależy na co i kiedy przeznaczysz swoje zebrane punkty.

Dla najbardziej aktywnych członków dostępne są specjalne indywidualne warunki współpracy! Szczegóły u opiekunów :)

 

NALICZANIE PUNKTÓW

    za zakupy 1 PKT za każde wydane 5zł

Docenimy każdą Twoją aktywność w naszym sklepie. Każdy zakup w naszym sklepie premiowany jest punktami w Programie Lojalnościowym. Ilość punktów uzależniona jest od ceny kupowanego produktu. Podczas zakupu otrzymujesz informacje o liczbie punktów przyznanych za zakup konkretnego towaru.

    za wystawienie opinii o zakupionych produktach 10 PKT

Za każdą zaakceptowaną przez obsługę sklepu opinię o produkcie również zdobywa się punkty. Możesz zaopiniować dowolną ilość zakupionych przez Ciebie produktów.

    za zapisanie się do Newslettera 200 PKT

Punkty otrzymują również zarejestrowani klienci, którzy zapiszą się do naszego newslettera, dzięki któremu otrzymasz informacje o promocjach, nowościach i innych atrakcjach w naszym sklepie na swój e-mail.

 

WYMIANA PUNKTÓW 

     Wymiany zebranych punktów na nagrody można dokonać przy okazji zakupów.

Oznacza to, że przynajmniej jeden z produktów w koszyku musi zostać opłacony. Aby wymienić punkty na produkty, zrób zakupy za minimum 100 zł i z listy dostępnych dla Ciebie PRODUKTÓW ZA PUNKTY wybierz odpowiedni i wymień dodając go do koszyka.

 

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Kupujących posiadających Konto w naszym sklepie. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Kupującego jest możliwe z wykorzystaniem Konta. Z momentem założenia Konta, Kupujący staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.

Za każde 5,00 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Kupujący otrzyma następującą liczbę Punktów: 1 z zastrzeżeniem ust. 4-5. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Kupującemu wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Kupującym umowę sprzedaży. Punkty zostaną przyznane Kupującemu automatycznie, po zmianie statusu zamówienia na DOSTARCZONE (z chwilą odebrania paczki od kuriera). Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Kupującego na towary zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem towaru, takich jak np. koszt dostawy czy koszty płatności.

W przypadku, w którym Kupujący zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, Kupującemu przysługiwać będzie następująca liczba Punktów: 200. Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Kupującego do newslettera.

Kupujący może uzyskać następującą liczbę Punktów: 10 za każdą dodaną za pośrednictwem Konta opinię w Sklepie o zakupionym przez Kupującego w Sklepie produkcie. Punkty przysługujące Kupującemu z tytułu dodania opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Kupującego. Sprzedawca zwraca uwagę, że może nie zaakceptować opinii, która zawiera treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

Uzyskiwane przez Kupującego Punkty składają się na jedną pulę. Aktualna liczba zebranych przez Kupującego Punktów będzie widoczna w Koncie Moje konto. Sprzedawca może także informować Kupującego o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Kupującego przypisany do jego Konta.

Kupujący może uzyskać obniżenie ceny towaru objętego Programem lojalnościowym, w ten sposób, że finalna cena tego towaru wyniesie 0,01 zł, wykorzystując Punkty. Liczba Punktów pozwalająca na obniżenie ceny w sposób wskazany w powyższym ustępie wskazana jest w Sklepie, przy danym towarze. W przypadku, w którym Kupujący zadecyduje o wykorzystaniu Punktów, zniżka wynikająca z ich wykorzystania będzie naliczana automatycznie, tj. odejmowana od ceny zamawianego towaru. Punkty mogą zostać wykorzystane przez Kupującego podczas składania zamówienia na towary opłacane bez użycia Punktów, których łączna cena wynosi nie mniej niż 100 zł.

Sprzedawca ma prawo anulować Punkty: naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Kupującemu wpłacone za towar środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży przez Kupującego); przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia); przyznane za powtórny zapis do newslettera; przyznane za dodanie opinii, co do której Sprzedawca stwierdził, iż zawiera ona treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym regulaminie.

 

Pozdrawiamy serdecznie KAROteam 🖤

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl